piątek, 2 maja 2014

58 - Eric Frenzel

Witajcie!

Majówka trwa w najlepsze a ja postanowiłem Wam ją trochę przeszkodzić :D i przedstawić autograf od Kombinatora norweskiego, to już mój drugi zawodnik z tej dyscypliny.
Eric Frenzel ten sezon zdominował, wygrał puchar świata oraz zdobył mistrzostwo olimpijskie na małej skoczni stylem/metodą gundersena. Cieszy mnie ten autograf ponieważ jest to bardzo utalentowany i znany zawodnik.

                                       58) Eric Frenzel

Eric Frenzel (ur. 21 listopada 1988 w Annaberg-Buchholz) – niemiecki kombinator norweski, trzykrotny medalista olimpijski, sześciokrotny medalista mistrzostw świata, dwukrotny medalista mistrzostw świata juniorów oraz dwukrotny zdobywca Pucharu Świata.



Autograf zdobyłem pisząc prośbę na oficjalnej stronie Erica.
Pozdrawiam i życzę udanej Majówki.

7 komentarzy: