środa, 22 stycznia 2014

Przesyłka od Eve-nement Team !

Wczoraj dostałem mocno wyczekiwaną przesyłkę od Eve-nement Team, prosiłem ich o komplet autografów oraz o autograf Łukasza Kruczka, prośba została spełniona w 100% z czego jestem bardzo zadowolony.

                                            1) Kamil Stoch - Wymarzony !

Kamil Wiktor Stoch (ur. 25 maja 1987 w Zakopanem) – polski skoczek narciarski, indywidualny mistrz świata i drużynowy brązowy medalista z Val di Fiemme 2013trzeci zawodnik Pucharu Świata 2012/2013.


                                                                 2) Jan Ziobro

Jan Ziobro (ur. 24 czerwca 1991 w Rabce-Zdroju) – polski skoczek narciarski, dwukrotnie stawał na podium Pucharu Świata zwyciężając w Engelbergu oraz zajmując na tej samej skoczni dzień później 3-cie miejsce.


                                                           3) Dawid Kubacki

Dawid Kubacki (ur. 12 marca 1990 w Nowym Targu) – polski skoczek narciarski, zawodnik klubu Wisła Zakopane, członek kadry narodowej, drużynowy brązowy medalista mistrzostw świata z 2013.


                                                             4) Stefan Hula

Stefan Hula (ur. 29 września 1986 w Szczyrku) – polski skoczek narciarski,reprezentant Polski, zawodnik klubu WKS Zakopane.


                                      5) Łukasz Kruczek 

Łukasz Paweł Kruczek (ur. 1 listopada 1975 w Buczkowicach) – polski skoczek narciarski, trener, czterokrotny indywidualny mistrz uniwersjady, mistrz Polski w skokach narciarskich. Od 28 marca 2008 trener reprezentacji Polski w skokach narciarskich.



Podaje Wam adres na który wysłałem prośbę:

Eve-nement Team
Ul. Krupówki 20
Skrytka pocztowa 236
34-500 Zakopane

Oczywiście tradycyjnie koperta zwrotna + znaczek.Czas oczekiwania ? od 2 do 3 tygodni.Można prosić też o dedykacje lecz wtedy czas oczekiwania się znacznie wydłuża.

Pozdrawiam i zapraszam do komentowania.

9 komentarzy:

  1. Gratuluje :) Zapraszam do mnie : http://autografspotrowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje! :) też wysłałam do nich list z prośbą, czekam i czekam, ale jeszcze chyba poczekam, bo prosilam z dedykacja :< mam nadzieje, że w końcu przyjdzie:) pozdrawiam i życzę kolejnych autografów!;)
    +dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe autografy! :)
    Ja także oczekuję przesyłki z Zakopanego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja prosiłam z dedykacjami, ale mi wysłali bez dedykacji :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki jest potrzebny rozmiar koperty?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykła koperta na listy. :)

      Usuń
    2. Gratulacje ! Zapraszam do mnie http://autografyrafix.blogspot.com/

      Usuń
  6. gratki http://michalpajak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń