piątek, 16 maja 2014

67,68,69 - Team Tsuchiya (Kasai,Yuki Ito,Takahashi,Yoshioka)

Witajcie!

Dziś druga część hit na moim bloga, do autografu Noriakiego Kasai dostałem 3 podpisy inny skoczków z Tsuchiya Team, sprawili mi tym ogromna niespodziankę, to miłe z ich strony że sami od Siebie dodali kartkę z takimi podpisami. Z racji że sam do tego doszedłem jak je zdobyć są one dla mnie bardzo cenne.Skoczkowie może nie są bardzo znani ale ten kto skokami się mocno interesuje to nazwiska powinien kojarzyć, a teraz czas na przedstawienie skoczków.

                                         67) Yuki Ito 

Yūki Itō (ur. 10 maja 1994 w Shimokawie, Hokkaido) –japońska skoczkini narciarska.Siedemnasta zawodniczka Mistrzostw Świata 2009 w Libercu. Uczestniczka mistrzostw świata juniorów w 2008 (18. miejsce), 2009 (10.) oraz 2010 roku (17.)W roku 2011 zajęła trzecie miejsce w mistrzostwach świata juniorek w Otepää 4 lutego 2012 r. w Hinzenbach zawodniczka zadebiutowała w Pucharze Świata, kobiet zajmując dobre 19. miejsce, jednocześnie zdobywając pierwsze punkty PŚPodczas mistrzostw świata w Val di Fiemme w konkursie indywidualnym zajęła dwudzieste miejsce, dwa dni później była członkinią zespołu Japonii w konkursie drużynowym mieszanym w którym zdobyła złoty medal.

                                   68) Daito Takahashi


Daito Takahashi ur. 16 grudnia 1980 w Kita-Akita, prefektura Akita - japoński narciarz, kombinator norweski, następnie skoczek narciarski. Jako kombinator norweski trzykrotnie uczestniczył w igrzyskach olimpijskich, a sześciokrotnie w mistrzostwach świata. W 2012 rozpoczął starty w zawodach w skokach narciarskich. 25 stycznia 2014 zadebiutował w konkursie Pucharu Świata, równocześnie zdobywając pierwszy punkt po zajęciu 30. miejsca.

                                  69) Kazuya Yoshioka

Kazuya Yoshioka ur. 9 września 1978 -japoński skoczek narciarski, zawodnik klubu Tsuchiya Home. Mierzy 172 cm wzrostu, waży 59 kg.
reprezentacji zadebiutował w roku 1994. W Pucharze Świata startuje i punktuje od 1995 roku, gdy debiutował w Sapporo. Ma na swoim koncie jedno podium zawodów Pucharu Świata – 20 stycznia 2001 był 3. na skoczni w Park City.



Podziele się również informacją jak zdobyłem oba autografy czyli wczorajszy i dzisiejszy. Napisałem prośbę na ten adres e-mail team-tsuchiya@tsuchiya.co.jp
Żadnego potwierdzenia że wyślą autograf nie dostałem,po prostu czekałem w ciemno i nie pamiętam jak długo ale chyba coś ok. 3 tygodni.

Pozdrawiam i zapraszam do komentowania.

10 komentarzy: