środa, 14 maja 2014

Fiński Związek Narciarski

Witajcie! 

Jak Wam kiedyś pisałem na blogu wysłałem prośbę do FZN-u o autografy, myślałem że dostane podpisy oryginalne i nie nadrukowane ale jednak się myliłem dostałem 3 broszurki na których są przedstawione skoczkinie narciarskie,kombinatorzy norwescy i skoczkowie narciarscy.Wszystkie podpisy są niestety nadrukowane(oprócz 4 podpisów od kombinatorów)...szkoda ale takie broszury potraktuje jako pamiątkę sportową a nie autografy.





Jeśli ktoś chcę dostać takie coś to adres ma u góry w liście.

Pozdrawiam i zapraszam do komentowania. Jutro i pojutrze wielki HIT!

11 komentarzy:

  1. Szkoda, że to nadruki, ale i tak gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Ekstra!
    Jakiej wielkości koperte wysłałeś? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałem im zwykłą koperte C6 bo nie wiedziałem że posiadają tylko takie kartki ale to nie stanowiło problemu bo odesłali mi w swojej dużej kopercie,myślę że jak wyślesz im kopertę C5 to będzie ok.

      Usuń
    2. Oki, dzięki wielkie :))

      Usuń
  3. Gratuluję :D wysyłałeś kupon IRC?:)

    OdpowiedzUsuń