wtorek, 25 marca 2014

32 - Klemens Murańka

Ok poprzedni post nie wypalił i został usunięty ten kto zdążył przeczytać to wie o co chodzi krótko mówiąc podpisy na kartach nie były podpisami odpowiedniej osoby, szkoda ale będę musiał wysłać kolejną prośbę a że blog chcę prowadzić z oryginalnymi podpisami to też i dlatego osunąłem poprzednią notkę.
Więc chciałbym Wam przedstawić autograf z wymiany z Jagodą za co jej bardzo dziękuje. Jest to graf od Klemensa Murańki, jestem zadowolony z tej wymiany bo bardzo lubię Klimka.

                                32) Klemens Murańka

Klemens Murańka (znany jako Klimek Murańka) (ur. 31 sierpnia 1994 w Zakopanem) –polski skoczek narciarski, złoty z 2014 i trzykrotny srebrny medalista mistrzostw świata juniorów – drużynowy z 2012 i 2013 oraz indywidualny z 2013. Złoty medalista drużynowego konkursu Zimowego Olimpijskiego Festiwalu Młodzieży Europy 2011, dwukrotny medalista mistrzostw Polski.



Pozdrawiam i przepraszam za te dzisiejsze zamieszanie z notkami.

6 komentarzy:

  1. Gratuluję. :)
    A co do poprzedniego postu, zdążyłam zobaczyć i porównałam swój i Twoje to wydawało mi się, że "M" jest napisane tak samo i ta dedykacja z tyłu, ale dziwne że bez nazwiska..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też po zobaczeniu ich miałem wątpliwości czy to jednak Maćka pismo czy też nie ale no właśnie i te ale to jest to że bez nazwiska, trudno próbować jednak będę dalej. :P

      Usuń
  2. Ja zawsze się zastanawiałem po co ktoś wysyła podrabiane podpisy albo nadruki. Lepiej niech wogóle nie odsyła :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ale cóż poradzić...trzeba starać się dalej. :)

      Usuń