czwartek, 20 marca 2014

29 - Jessica Jerome

Cześć !

W poniedziałek przyszedł do mnie mój pierwszy autograf z wymiany, ciesze się że przeszła ona bez problemowo i trafiłem na dobrego kolekcjonera który dba o grafy i jest prawdomówny dzięki Krystian ! a ja ze swojej strony mogę go polecić jako dobrego "allegrowicza"! :D oczywiście kolekcjonera :D
Ciesze się z tego autografu bo jest to już mój 3 autograf skoczkini a mogę Wam obiecać że to jeszcze nie koniec ! w końcu Panie też dużą rolę w skokach odgrywają i myślę że każdy fan skoków który zbiera autografy powinien mieć w swojej kolekcji podpisy skoczkiń. Czas na przedstawienie sylwetki Jessic'i

                                    29) Jessica Jerome

Jessica Jerome (ur. 8 lutego 1987 w Jacksonville) – amerykańska skoczkini narciarska, dwukrotna złota medalistka mistrzostw Stanów Zjednoczonych z 2002 i 2003. Uczestniczka mistrzostw świata w narciarstwie klasycznym w 20092011 oraz 2013


Tak jak napisałem wyżej autograf jest z wymiany, nie wiem jak Krystian go zdobył bo nie pytałem ale myślę że napisał prośbę na Fb.

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i zapraszam tradycyjnie do komentowania.
Pozdrawiam !

7 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję również!
    ;D
    Polecam się na przyszłość!
    :)dobrze, że Poczta Polska zadbała o ten list

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :D też dostałam autograf Jessicy z wymiany :P i z tego co widzę od tej samej osoby hah :D

    OdpowiedzUsuń