poniedziałek, 21 stycznia 2019

5 urodziny blogu! oraz złota drużyna MŚ w Lahti 2017r.

Witajcie!

Dziś jak dla mnie wyjątkowy dzień otóż mija 5 lat odkąd założyłem bloga oraz rozpocząłem kolekcjonować autografy. Przez ten okres na blogu pojawiło się ponad 300 podpisów od sportowców głównie byli to skoczkowie ale są też i przedstawiciele innych dyscyplin tj. kolarstwo czy tenis. Na ten moment moja kolekcja liczy 407 podpisów nie jest to może jakaś porażająca liczba lecz dla mnie jest to naprawdę sporo podpisów tym bardziej że zbieram głównie skoczków narciarskich. Prze te 5 lat mojego bloga odwiedzono blisko 95 tysięcy razy jest to wynik bardzo zadowalający. Również jestem w trakcie projektu "autografy od Polskich olimpijczyków z Pyeongchang" ten projekt rozpocząłem 28 Lutego 2018 i niestety jeszcze go nie ukończyłem...

W ciągu 5 lat w mojej kolekcji pojawiło się kilka ciekawych podpisów chciałbym Wam przedstawić moją listę Top 10 autografów które do tej pory pojawiły się na blogu.

1. Alessandro Del Piero
2. Adam Małysz
3. Kamil Stoch II III
4. Justyna Kowalczyk II
5. Agnieszka Radwańska 
6. Ole Einar Bjørndalen
7. Marit Bjørgen
8. Anita Włodarczyk
9. Janne Ahonen
10. Roger Federer

Kolejność w rankingu oczywiście przypadkowa. Również specjalnie na tę okazję chciałbym Wam przedstawić autograf złotej drużyny Mistrzostw świata z Lahti (2017) oczywiście jak każdy pamięta to Polacy byli najlepsi. Autografy zdobyłem drogą pocztową najpierw dwa zdjęcia wysłałem do Piotrka a później podpisane fotografie posłałem do Dawida na adres Evenementu. Ku mojemu zaskoczeniu po otrzymaniu odpowiedzi zdjęcia zostały również podpisane przez Maćka i Kamila, więc cel został osiągnięty dość szybko. 



Bardzo Wam dziękuję że odwiedzacie i zostawiacie po Sobie ślad w postaci komentarza bo to motywuje do dalszej chęci prowadzenia i pisania notek na blogu, a Sobie życzę kolejnych 5-ciu lat działalności na blogu :D 

Pozdrawiam i do następnej notki! 

2 komentarze:

  1. Gratuluję kolekcji ! Aby kolejne 5 lat było jeszcze lepsze ;)
    Zapraszam na nowy post :)
    https://paulin10.blogspot.com/2019/01/185-andrea-pirlo.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje !
    https://autografymateuszz90.blogspot.com/2019/01/472-rachid-ghezzal.html

    OdpowiedzUsuń