środa, 16 listopada 2016

28(2) - Martin Koch

Witajcie!

Prezentuję Wam podpis od skoczka który już zakończył karierę sportową ale był za to wybitnym lotnikiem :) choć nigdy nie zdobył złota na mistrzostwach świata w lotach, jest to mój drugi podpis tego zawodnika, pierwszy zdobyłem na początku mojego zbierania. Natomiast ten podpis wpadł do mnie całkiem przypadkowo latem. :)

                             28(2) Martin Koch


Martin Koch (ur. 22 stycznia 1982 w Villach) – austriacki skoczek narciarski. Pochodzi z rodziny sportowej, a jego matka jest bliską krewną Ernsta Vettoriego i Armina Koglera - dwóch wybitnych skoczków austriackich. Drużynowy Mistrz Olimpijski z Turynu w 2006. Trzykrotny Mistrz Świata w drużynie. Trzykrotny Mistrz Swiata w lotach narciarskich w drużynie oraz wicemistrz Świata w lotach narciarskich z 2008.r. 22 marca 2014 roku, Martin Koch oddał swój pożegnalny skok na skoczni Bloudkova Velikanka w Planicy.


Poprzedni autograf Martina Kocha możecie zobaczyć klikając tutaj
Pozdrawiam i zapraszam do komentowania oraz odwiedzania i lajkowania mojego profilu na facebooku link znajdziecie klikając tutaj

6 komentarzy: