piątek, 28 lutego 2014

25 - Peter Prevc

Siemanko !

Wczoraj przyszły do mnie 2 autografy, jeden z nich jest właśnie autograf od Petera Prevca, najwiekszego rywala Kamila Stocha w walce o Kryształową Kule za ten sezon. Peter jest bardzo utalentowanym zawodnikiem a Słoweńscy kibice już nazywają go drugim Primożem Peterką. 

                                      25) Peter Prevc

Peter Prevc (ur. 20 września 1992 w Kranju) – słoweński skoczek narciarski. Wicemistrz olimpijski na normalnej oraz brązowy medalista na dużej skoczni z 2014. Indywidualny srebrny i brązowy medalista mistrzostw świata z 2013, drużynowy brązowy medalista z 2011. Srebrny (indywidualnie) i brązowy (drużynowo) medalista mistrzostw świata juniorów z 2010. Dwukrotny (indywidualny i drużynowy) złoty medalista zimowego olimpijskiego festiwalu młodzieży Europy z 2009.


Prośbę napisałem na adres e-mail który był podany na oficjalnej stronie Petera Prevca. 
http://www.peterprevc.com
Na autograf czekałem około 2 tygodni.

Pozdrawiam i zapraszam do komentowania oraz przypominam mam 2 grafy na wymianę Kamila Stocha z nowej kolekcji oraz Evelyn Insam.

14 komentarzy:

  1. Gratuluję!! ;) Peter jest bardzo utalentowanym i sympatycznym skoczkiem, zdecydowanie jednym z moich ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten e-mail to
    peterprevc@gmail.com?
    Bo pewności nie mam :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha
      Ale czy on Ci odpisał na maila, że ci wyśle czy nie?
      :)

      Usuń
    2. Nie...po prostu napisałem prośbę i dołączyłem swój adres.

      Usuń
    3. Aha :)
      Zdecydowanie najlepszy blog!

      Usuń
    4. OOo.. Dziś do mnie dotarł jego popis :D

      Usuń
  3. Gratuluję :D do mnie właśnie dziś dotarł jego graf :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Długo czekałaś żeby odczytał?

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Muszę do niego wysłać;)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje i dalej czekam na Jego autograf :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Każdą prośbę do zagranicznego zawodnika piszę w języku Angielskim.

      Usuń