niedziela, 23 stycznia 2022

8 urodziny bloga + Plastron Björna Kocha

 Witajcie!

Mój blog ma już 8 lat! dla mnie to już kupa czasu i jak co roku dziwie się że już tak długo pokazuję Wam autografy które zdobywam. Przez te 8 lat wejść na błoga było prawie 150 tysięcy może to i mało ale dla mnie jest to liczba dość duża...Przez te lata napisałem 526 wpisów i mogę zagwarantować że pojawią się kolejne! a na pewno i za rok pojawi się urodzinowa notka bo podpisów do pokazania mam jeszcze wiele i jeszcze wiele do zdobycia...ktoś powie że błogi stają się starodawne i lepiej pokazywać i opisywać autografy na FB lub na instagramie ale ja bloga traktuje jak swój pamiętnik i bardzo lubię pisać o autografach.

Przy tej okazjonalnej notce chciałbym Wam również pokazać plastron Björna Kocha kuzyna innego znanego skoczka Martina Kocha. Bjorn w tym plastronie podczas Turnieju Czterech Skoczni w Innsbrucku w 2015r był przedskoczkiem, widnieje na nim również jego autograf. Jeśli chodzi o karierę Bjorna Kocha to nie była ona zbyt porywająca nie dano mu szansy spróbować swoich sił w PŚ, stratował głównie w zawodach FIS Cupu oraz PK. w Pucharze Kontynentalnym stanął raz na podium zajmując drugie miejsce w 2010r w Titisee-Neustadt przegrywając ze swoim kolegą Michaelem Haybockiem.


Na koniec chciałbym podziękować wszystkim którzy odwiedzają mojego bloga i zapraszam aby robić to dalej i częściej. Pozdrawiam i zapraszam do czytania i komentowania.

1 komentarz: