niedziela, 10 lutego 2019

323 - Paweł Wojciechowski - 30.Tyczka na Molo Sopot 2017r.

Witajcie!

Rzadko na moim blogu pojawiają się autografy od lekkoatletów tym razem będzie to podpis zdobyty całkiem przypadkowo, podczas krótkiego urlopu, na jubileuszowych 30. Tyczka na Molo w Sopocie. Pogoda tego dnia była fatalna cały czas padał deszcz przez co nie było zbyt wielu ludzi na trybunach a zawodnicy zmagali się ze śliską nawierzchnią dzięki czemu zawody nie były zbyt atrakcyjne. W tych trudnych warunkach zwyciężył Paweł Wojciechowski drugi był Łotysz Mareks Arenst a trzeci Niemiec Hendrik Gruber. Autograf Pawła jest złożony na ulotce tych zawodów jako iż byłem na urlopie i dopiero na miejscu dowiedziałem się że taka impreza się odbędzie nie byłem kompletnie przygotowany na zdobywanie autografów, dlatego ciesze się że udało mi się w takich okolicznościach zdobyć autograf od Mistrza świata i zwycięzcy tego konkursu.



323) Paweł Wojciechowski

Paweł Wojciechowski (ur. 6 czerwca 1989 w Bydgoszczy) – polski lekkoatleta specjalizujący się w skoku o tyczce.Zawodnik bydgoskiego Zawiszy, jest mistrzem świata seniorów z roku 2011 oraz medalistą juniorskich mistrzostw świata i młodzieżowym mistrzem Europy.2011). W roku 2008 ustanowił nadal aktualny rekord Polski juniorów (5,51).Sportowiec choruje na chorobę Scheuermanna.



Nowe autografy w kolekcji od:
- Georg Spath 
- Atte Kettunen

Pozdrawiam i zapraszam również na moją stronę na Facebooku link znajdziecie klikając tutaj

4 komentarze: