czwartek, 23 stycznia 2014

Z innej beczki #1 - Natalia Lesz

Dzisiaj postanowiłem pokazać Wam autograf który dostałem bardzo dawno był to mój pierwszy autograf w życiu...posiadam dwa takie autografy jeden z dedykacją i drugi bez.

                                           6) Natalia Lesz 

Natalia Lesz (ur. 27 lipca 1981 w Warszawie) – polska piosenkarka oraz aktorka. Członkini Akademii Fonograficznej ZPAV. Za promocję Gruzji otrzymała honorowe obywatelstwo tego kraju.


Prośbę wysłałem na e-mail'a podając swój adres.
mail@natalialesz.com

Czekam na dalsze autografy na dniach powinien przyjść autograf Piotrka Żyły...wczoraj i dzisiaj posłałem kolejne listy z prośbami do skoczków więc teraz wypada uzbroić się w cierpliwość.

Pozdrawiam i zapraszam do komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz