niedziela, 22 stycznia 2023

9 urodziny bloga + plastron lidera PK Phillip Aschenwald

 Witajcie!

Druga notka w tym roku i jaka ważna! wczoraj minęło 9 lat od pierwszego wpisu na moim blogu, jestem niezmiernie szczęśliwy że tak długo tutaj już jestem i że nadal mam co Wam pokazywać i na pewno to się nie zmieni przez kolejny rok, więc istnieje duże prawdopodobieństwo że za rok będziemy świętować 10lecie. Co prawda poprzedni rok pod względem ilości napisanych notek był najgorszym w całej historii bowiem pojawiło się tylko 43 wpisy, po części była to moja wina a po części brak czasu. Jeśli chodzi o kilka statystyk to do tego czasu bloga wyświetlono 156 378 razy a najczęściej wyświetlanym wpisem jest Przesyłka od Eve-nement team 1,28tys. a jeśli chodzi o kraje odbiorców no to wiadomo króluje Polska 81,8tys. drugie miejsce Niemcy 17,5tys. a trzecie USA 16tys. Wiadomo statystyki nie są ważne bo najważniejsze są wpisy ale zawsze warto czasami rzucić na nie oko. Wszystkim komentującym i odwiedzającym dziękuję i liczę że dalej będziecie się tutaj pojawiać i czytać mam w planach pewien pomysł pewną nowość na bloga nie związaną z autografami ale związaną ze skokami narciarskimi ale zobaczymy jak  to będzie, czas pokaże a teraz danie główne dzisiejszego wpisu...

Jak co roku przy urodzinach pokazuje Wam coś ciekawego, coś wartościowego w mojej kolekcji i tym razem też tak będzie, chcę Wam się pochwalić plastronem od Phillipa Aschenwalda z jego podpisem...nie jest to zwykły plastron bowiem jest to koszulka lidera z konkursu Letniego Pucharu Kontynentalnego z Wisły z 18.08.2018r. wtedy Aschenwald wygrał zawody i został liderem LPK oraz turnieju Beskydy Tour.

(fot. Berktuschi)

Dziękuję raz jeszcze wszystkim czytającym bloga i zapraszam do komentowania. Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz