niedziela, 18 kwietnia 2021

425 - Tina Robnik

 Witajcie!

To już ostatni autograf z serii podpisy od Słoweńskich narciarzy alpejskich, za tydzień wracamy do mojej "profesji" czyli do skoków narciarskich. O samej Tinie Robnik nie znalazłem zbyt dużo informacji na wikipedii i ciężko mi cokolwiek o niej napisać, w tym sezonie startowała w paru zawodach PŚ i jej najlepsze miejsce to 13 uzyskane w Jasnej(SK). Wystapiła również na IO w Pyeongchangu była 34 w super gigancie i 9 w zawodach drużynowych. 

425) Tina Robnik

Tina Robnik (30 July 1991) - Słoweńska narciarka alepjska. 12.12.2010r. zadebiutowała w PŚ w St.Mortiz w slalomie gigancie lecz nie awansowała do drugiego przejazdu. Pierwsze punkty w PŚ zdobyła 20.10.2016 w Austriackim Soelden zajmując 19 miejsce.


Pozdrawiam i zapraszam do komentowania oraz odwiedzania i lajkowania mojego profilu na Facebooku link znajdziecie klikając tutaj

2 komentarze:

  1. Super, że i takie zbierasz autografy od mniej znanych. Zapraszam na nowy autograf https://autografy-andzi.blogspot.com/2021/04/adam-nawaka.html
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję, świetny dodatek do kolekcji 👍 Zapraszam również do mnie http://autografykyo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń