niedziela, 24 stycznia 2021

7 Urodziny bloga + plastron z Planicy z podpisami Słoweńskich skoczków.

Witajcie!

3 dni temu mój blog obchodził 7 urodziny bowiem dokładnie 21 stycznia 2014 roku napisałem powitalną notkę i od tamtej pory, możecie na moim blogu oglądać wiele ciekawych autografów głównie ze świata skoków narciarskich bo to jest mój ulubiony sport i to w tej dyscyplinie czuję się jak ryba w wodzie i zbieram głównie już autografy skoczków narciarskich co nie znaczy że tylko takie podpisy będą pojawiać się na blogu.

W ciągu tych siedmiu lat bloga odwiedziło już sporo osób licznik wyświetleń na ten moment wskazuje ponad 135 tysięcy odwiedzin co jest jak dla mnie bardzo duża liczbą, zresztą nie sądziłem że tak długo będę zbierał autografy i przyznam szczerze nadal ta pasja mnie satysfakcjonuje i na pewno za rok ujrzycie notkę na 8 urodziny bo materiału do pokazania mam jeszcze sporo!.

Jak co roku na urodziny staram się przygotować coś ciekawego do pokazania i tak jest i tym razem, chciałbym Wam się pochwalić plastronem z Planicy z 2015 roku w tym plastronie nikt nie skakał bo to jest tak zwany "nad stan" organizatorzy zawsze produkuję trochę więcej plastronów...ten plastron jest z nr. 12 a w zawodach drużynowych startowało tego dnia tylko 8 państw, ale najważniejsze na nim są podpisy które pochodzą od Słoweńskich skoczków a podpisali się między innymi Peter Prevc, Jurij Tepes, Rok Justin, Anze Semenic, Jernej Damjan  Nejc Dezman i Anze Lanisek.

Na koniec chciałbym podziękować wszystkim odwiedzającym, stałym i nowym gościom za każdy pozostawiony po Sobie ślad czy to w komentarzu czy też w odwiedzinach to jest bardzo motywujące i zapraszam do dalszego obserwowania bloga!.

Pozdrawiam! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz