niedziela, 26 stycznia 2020

6 urodziny bloga! plastron Macieja Kota!

Witajcie!

21 Stycznia minęło 6 lat odkąd powstał blog i od kiedy zbieram autografy poprzez wymianę i odwiedzania inne blogi poznałem wielu fajnych kolekcjonerów, do dnia dzisiejszego mój blog odwiedzono 111 192 razy zaprezentowałem Wam już ponad 360 autografów a w tym roku na pewno pojawi się autograf nr. 400! mam jeszcze sporo materiału do zaprezentowania Wam mam nadzieję że niektóre autografy Was zaciekawią a tym samym wzrośnie liczbą gości na blogu. Dziękuje każdemu za odwiedziny i komentarze i liczę że zostaniecie ze mną na kolejne lata!
Natomiast z okazji 6 urodzin chciałbym się pochwalić plastronem od Maćka Kota który od dwóch sezonów przeżywa spory kryzys ale dalej jest to skoczek którego stać na dobre wyniki. Plastron ten pochodzi z zawodów z Zakopanego z 18.01.2015 roku Maciek zajął wtedy 30 miejsce i startował z numerem 20. Plastron ten jest dla mnie drugim najważniejszym w kolekcji ponieważ Maciek to zwycięzca LGP'16 jest brązowym i złotym medalistą w drużynie mistrzostw świata oraz brązowym medalistą igrzysk olimpijskich również w drużynie oraz 3 razy stawał na podium PŚ w tym dwukrotnie wygrywając.



Pozdrawiam i zapraszam do komentowania :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz